part of my life

NUFNANG

i LOVE them very much!!!


my little children

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

***U're My Guest...s♥ please sign my guestb♥ ♥k***

Wednesday, June 23, 2010

tell u what??

...bermula la hariku sebagai penanggungkerja tugas rakan aku yang baru bersalin semalam...penat btul la buat kerja org ni,byk lak tu...!x tertanggung rasanya diri ini...2 bulan...argghh,terukla aku...!kerja aku sendiri pun berlambak lg yg lum settle ni ada lak tugas tambahan...makin bergunung la kertas2, dokumen2, fail2, surat2 n etc la kat atas meja aku ni....umi, tolongla!!...2 bulan adalah penantian yg sgt lama tu....lg lak kna kerja straight 28 hr tanpa cuti (wiken jer la ct)..aku dlm eddah la ni,memang dpt duit tp rsnya xberbaloi pon coz ciput jer...huhu

2 comments:

  1. sabar...
    nanti ur turn nanti ur fren lak yang akan tolong buat keje tuh...kan2...

    ReplyDelete
  2. dah lps my turn la...ok jer lg setakat ni cuma bla boring n malas menguasai diri...satu ape pon xjadi

    ReplyDelete

make it fun!!