part of my life

NUFNANG

i LOVE them very much!!!


my little children

Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

***U're My Guest...s♥ please sign my guestb♥ ♥k***

Wednesday, June 23, 2010

keboringan yang melanda

nok kongsi sgt perasaan ni..borink borink borink...bukan xder kerje tp terlebih byak sgt...tp bila ada butir 'M' tu mmg x ley buat ape2 doh la...cuaca kat luar mendung,kat dlm ofis pon mendung semacam jer...xmeriah lgsg ari ni,masing2 buat kerja masing2....aku,layan tenet smpai nk termuntah ari ni...uwwaaaa..x uwat keje pon penat!!buat jeje lg penat...apa aku nak buat ni...danish,balkish...mama merindui kalian...huhu

2 comments:

  1. thanks ya follow my blog kalau free singah2 la lagi n komen2 la di ruang komen angah
    i follow u

    ReplyDelete
  2. ok angah..no hal punyer..thanks to u too..mama nirna ni budak baru nak belaja...hehe

    ReplyDelete

make it fun!!